Την ελπίδα να υπάρξει η καλύτερη λύση στο ζήτημα της απεργίας της ΠΝΟ, εξέφρασε από το βήμα της Βουλής, ο υπουργός Ναυτιλίας, Θοδωρής Δρίτσας.
Επαναλαμβάνοντας ότι η απεργία είναι νόμιμη, ο αρμόδιος υπουργός δήλωσε ότι υπάρχει πρόοδος στις συζητήσεις των δύο πλευρών, οι οποίες βρίσκονται σε διαρκείς διαβουλεύσεις.
Ο κ. Δρίτσας σημείωσε ωστόσο, τις αρνητικές επιπτώσεις της απεργιακής κινητοποίησης, καλώντας την ΠΝΟ να «συνεκτιμήσει το σύνολο των δεδομένων».
Πηγή: ΑΜΠΕ
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












