Έως τις 18 Αυγούστου 2025, επαγγελματίες γραφίστες από όλα τα κράτη-μέλη της Ε.Ε. μπορούν να συμμετάσχουν σε δημόσιο διαγωνισμό σχεδίασης της ΕΚΤ, για την ανανέωση της εικαστικής ταυτότητας του ευρώ. Πρόκειται για την πρώτη αλλαγή από το 2002, όταν και κυκλοφόρησαν τα χαρτονομίσματα με τα πορτοπαράθυρα και τις γέφυρες, που συμβολίζουν την επικοινωνία μεταξύ των λαών της Ευρώπης, καθώς και μεταξύ της Ευρώπης και του υπόλοιπου κόσμου.
Πάνε τα γιοφύρια, η αντοχή τους είναι για τα πανηγύρια. Σε συμβολικό και πραγματικό επίπεδο. Το δεύτερο, λόγω χαρτοφυλακίου, θα έπρεπε να απασχολεί τον Έλληνα επίτροπο. Τον νοιάζει, αλλά για να περνούν τα τανκς, όταν οι Ρώσοι αρχίσουν τα μπαμ.
«Η υφιστάμενη υποδομή σχεδιάστηκε για φορτηγά έως 40 τόνων, ενώ ένα άρμα μάχης μπορεί να ζυγίζει ως και 70 τόνους. Σε μια υποθετική επίθεση της Ρωσίας στα ανατολικά σύνορα της Ε.Ε., τα νατοϊκά τανκς κινδυνεύουν να κολλήσουν σε σήραγγες, να προκαλέσουν κατάρρευση γεφυρών ή να βαλτώσουν στα γραφειοκρατικά πρωτόκολλα διασυνοριακής μεταφοράς».
Συγγνώμη, μα αν δεν αντέχουν οι γέφυρες τα δικά μας άρματα, δεν αντέχουν και τα πουτινικά, εκτός κι αν αυτά είναι φτερά. Θα κολλήσουν σε σήραγγες, θα πέσουν στους βάλτους και τα ποτάμια μας. Οι υποδομές μας είναι τόσο χάλια, όπως παραδέχεστε, που ο εχθρός δεν θα μπορεί να τις διαβεί. Κερδίζουμε απ’ την έναρξη της εισβολής, δηλαδή.
Να μην αναβαθμίσουμε τις παλιές, να μη διευρύνουμε τις στενές, να μην κατασκευάσουμε νέες γέφυρες, πάει να πει;
Να γίνουμε γεφυροποιοί, αυτό ναι, θα ήταν καλή αρχή σε νέα εποχή. Αλλά πώς να το κάνουμε: Χωρίς εξωτερικό εχθρό, η συζήτηση περί επανεξοπλισμού της Ευρώπης (Rearm Europe) είναι στενή. Φαρδαίνουν τα παντελόνια με 800 δισ.