Από την έντυπη έκδοση
Στον παγκόσμιο ναυπηγικό ανταγωνισμό εισέρχεται η Ρωσία η οποία διεκδικεί μερίδιο από την πίτα των ναυπηγήσεων, απέναντι στα μεγαθήρια της Κίνας, της Νότιας Κορέας και της Ιαπωνίας.
Για να προσελκύσει εγχώριες αλλά και ξένες ναυτιλιακές εταιρείες να πραγματοποιήσουν ναυπηγήσεις στη Ρωσία, η κυβέρνηση χρησιμοποιεί το κίνητρο της επιδότησης όπως γίνεται τόσο στην κινεζική όσο και στη νοτιοκορεατική ναυπηγική βιομηχανία. Πρόκειται για ένα εργαλείο που η Ευρωπαϊκή Ένωση δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει, ενώ ακόμα και το «πρόγραμμα Γιούνκερ», το οποίο προβλέπει την ενίσχυση της ευρωπαϊκής ναυπηγικής βιομηχανίας, για την κατασκευή «πράσινων» πλοίων, δεν έχει αποδώσει ακόμα καρπούς.
Ολόκληρο το άρθρο στη «Ναυτεμπορική»