Αυξημένα έσοδα για το δεύτερο τρίμηνο του 2025, σε ποσοστό 27%, πέτυχε η εισηγμένη στο NASDAQ ναυτιλιακή εταιρεία Capital Clean Energy Carriers, συμφερόντων Ευάγγελου Μαρινάκη.
Ειδικότερα, τα έσοδα της εταιρείας έφτασαν τα 104 εκατ. δολάρια, έναντι 82,1 εκατ. δολαρίων το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Η εταιρεία ανακοίνωσε μέρισμα ύψους 0,15 δολαρίων για το δεύτερο τρίμηνο του 2025, καθώς και την εξασφάλιση χρηματοδότησης για δύο από τα 16 πλοία που βρίσκονται υπό κατασκευή.
Ο διευθύνων σύμβουλος της CCEC, Γεράσιμος Καλογηράτος, υπογράμμισε ότι «το δεύτερο τρίμηνο του 2025 αποτέλεσε περίοδο εξέλιξης, καθώς συνεχίσαμε να οικοδομούμε πάνω στην ουσιαστική πρόοδο που σημειώθηκε το προηγούμενο τρίμηνο προς την επίτευξη των στρατηγικών μας στόχων.
Παρόλο που δεν έχουμε έκθεση στη βραχυχρόνια αγορά πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG), η ανοδική πορεία των βραχυπρόθεσμων και spot ναυλαγορών αποτελεί ενθαρρυντικό γεγονός.
Αυτό το θετικό περιβάλλον τιμών, σε συνδυασμό με τη συνεχιζόμενη απόσυρση παλαιότερων πλοίων LNG, υποδεικνύει το αυξανόμενο οικονομικό κόστος και τις ρυθμιστικές πιέσεις που αντιμετωπίζουν τα πλοία παλαιότερης τεχνολογίας.
Αναμένουμε ότι αυτή η τάση εξορθολογισμού θα συνεχιστεί, ενισχύοντας τη μακροπρόθεσμη αξία του στόλου τελευταίας γενιάς που διαθέτουμε.
Όσον αφορά στις μελλοντικές εξελίξεις, η αναπτυξιακή μας πορεία βασίζεται στην προγραμματισμένη παράδοση 16 νέων πλοίων μεταφοράς αερίων – συμπεριλαμβανομένων έξι πλοίων τελευταίας γενιάς μεταφοράς LNG και δέκα πλοίων κατάλληλων για μεταφορά υγραερίου, αμμωνίας και υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) – τα επόμενα τρία χρόνια.
Είμαστε ικανοποιημένοι με την εξασφάλιση χρηματοδότησης με ευνοϊκούς όρους για δύο από τα πλοία μας υπό κατασκευή, γεγονός που ενισχύει σημαντικά τη σταθερότητα του επενδυτικού μας σχεδίου.
Παράλληλα, βρισκόμαστε σε συνεχή διαπραγμάτευση με πιθανούς ναυλωτές για τα διαθέσιμα προς ναύλωση πλοία μας και συνεχίζουμε να εδραιώνουμε την παρουσία της εταιρείας ως μια κορυφαία, εισηγμένη στις ΗΠΑ εταιρεία, που εξειδικεύεται στη μεταφορά LNG και στις σύγχρονες λύσεις μεταφοράς υγροποιημένων αερίων».