Skip to main content

Maersk: Απλοποίηση των συναλλαγών από τους δασμούς μέσω ψηφιακής πλατφόρμας

Η Maersk ανακοίνωσε ότι η λύση είναι διαθέσιμη από τις 28 Ιουνίου για όλες τις εισαγωγές προς τις Ηνωμένες Πολιτείες

Σε μια περίοδο όπου η παγκόσμια αλυσίδα εφοδιασμού αντιμετωπίζει πρωτοφανείς προκλήσεις, ένας από τους μεγαλύτερους ομίλους στον χώρο των παγκόσμιων μεταφορών και της εφοδιαστικής αλυσίδας η Maersk προχωρά στην εισαγωγή ενός καινοτόμου  ψηφιακού εργαλείου, το «Maersk Trade & Tariff Studio», που προσφέρει στους ιδιοκτήτες φορτίων τη δυνατότητα να διαχειρίζονται αποτελεσματικά την πολυπλοκότητα των τελωνειακών δασμών και των εμπορικών ρυθμίσεων.

Μετά από εκτεταμένες πιλοτικές δοκιμές σε συνεργασία με μεγάλους πελάτες, η Maersk ανακοίνωσε ότι η λύση είναι διαθέσιμη από τις 28 Ιουνίου για όλες τις εισαγωγές προς τις Ηνωμένες Πολιτείες. Η πλήρης ανάπτυξή της για τις υπόλοιπες διεθνείς αγορές αναμένεται τον Αύγουστο.

Το «Trade & Tariff Studio» μπορεί να ενσωματωθεί απρόσκοπτα στις ολοκληρωμένες υπηρεσίες logistics που προσφέρει η Maersk, ωστόσο είναι επίσης διαθέσιμο ως αυτόνομο εργαλείο, επιτρέποντας σε κάθε επιχείρηση να επωφεληθεί από την αναλυτική πληροφόρηση και την αυτοματοποίηση που παρέχει.

Το προϊόν είναι καλύτερο να χρησιμοποιείται από τους ιδιοκτήτες φορτίων ως μέρος των ολοκληρωμένων υπηρεσιών εφοδιαστικής της Maersk, αλλά μπορεί επίσης να εφαρμοστεί ως

αυτόνομη λύση. Σύμφωνα με στοιχεία της Maersk, σημαντικό ποσοστό δασμών εξακολουθεί να καταβάλλεται υπερβολικά, ενώ η κακή τελωνειακή προετοιμασία συμβάλλει σε καθυστερήσεις και απώλεια ευκαιριών.

Ειδικότερα, μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες εξακολουθούν να βασίζονται σε δεκάδες τοπικούς τελωνειακούς μεσίτες ανά λιμάνι ή χώρα —μια προσέγγιση που οδηγεί σε σπασμωδικά δεδομένα, περιορισμένη ορατότητα και ελλείψεις στον συντονισμό. Η Maersk επισημαίνει ότι:

·        5-6% των δασμών καταβάλλονται αδικαιολόγητα λόγω έλλειψης συγκεντρωμένων και βελτιστοποιημένων τελωνειακών δεδομένων.

·        Το 20% των καθυστερήσεων στις αποστολές αποδίδεται σε κακή τελωνειακή προετοιμασία.

·        Μόνο το 50-55% των εμπορικών συναλλαγών που πληρούν τις προϋποθέσεις για Συμφωνίες Ελεύθερων Συναλλαγών (ΣΕΣ) επωφελείται πραγματικά από αυτές.

Με περισσότερες από 650 ενεργές ΣΕΣ παγκοσμίως, οι εταιρείες καλούνται να διαχειριστούν ένα εξαιρετικά περίπλοκο πλαίσιο προέλευσης, κανονισμών και τελωνειακών απαιτήσεων — κάτι που πολλές δεν καταφέρνουν, λόγω έλλειψης πόρων ή τεχνικής γνώσης σημειώνει ο δανικός όμιλος μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.