Skip to main content

Μαρίνα Φλοίσβου: 350 εκατ. στην ελληνική οικονομία

20 χρόνια λειτουργίας, με ετήσιο τζίρο ύψους 22 εκατ. ευρώ

Σε έναν τόπο οικονομικής ανάπτυξης από τη μια, αλλά και αναψυχής από την άλλη, έχει εξελιχθεί η Μαρίνα Φλοίσβου, η οποία κλείνει φέτος 20 χρόνια λειτουργίας.

Ο διευθύνων σύμβουλος της μαρίνας Σταύρος Κατσικάδης επεσήμανε χθες ότι η εταιρεία πραγματοποιεί τζίρο ύψους 22 εκατ. ευρώ ετησίως, προσφέρει άμεσα και έμμεσα 1.500 θέσεις εργασίας με καλές αμοιβές, ενώ παράλληλα έχει αποδώσει όλα αυτά τα χρόνια πάνω από 350 εκατ. ευρώ στην ελληνική οικονομία και την τοπική κοινωνία.

Στάθηκε επίσης στα μελλοντικά σχέδια για επενδύσεις στη μαρίνα, στα οποία προβλέπεται εγκατάσταση δικτύου 5G & οπτικής ίνας σε όλες τις προβλήτες, δικτύου φόρτισης ηλεκτροκίνητων σκαφών, φωτοβολταϊκού συστήματος παραγωγής ενέργειας, αλλά και καθιέρωση Ημερίδας Εκπαίδευσης και Καριέρας στη Διαχείριση Μαρινών.

Όσον αφορά τις προκλήσεις, όπως και σε όλο τον κόσμο, αφορούν την κλιματική αλλαγή, την ενέργεια, την τεχνητή νοημοσύνη, αλλά και τη χρήση έξυπνων τεχνολογιών.

Ο κ. Κατσικάδης επισήμανε επίσης ότι η Μαρίνα Φλοίσβου προσφέρει κορυφαία ποιότητα ελλιμενισμού στους πελάτες της, με γνώμονα τη βιώσιμη ανάπτυξή της, που σημαίνει 100% παροχή ηλεκτροδότησης στα σκάφη, καθαρισμούς της επιφάνειας της θάλασσας και άλλες πολυπληθείς και διαδραστικές δράσεις.

Υπογράμμισε επίσης ότι η Μαρίνα Φλοίσβου διαθέτει μια σειρά πιστοποιήσεων και βραβεύσεων που ξεκινούν από το 2007 και συνεχίζονται μέχρι και φέτος.

Τα στατιστικά

Το κεφάλαιο επένδυσης για τη μαρίνα ήταν 56,6 εκατ. ευρώ. Οι συνολικές θέσεις ελλιμενισμού στις εγκαταστάσεις του Φλοίσβου, οι οποίες είναι σταθερά κάθε χρόνο γεμάτες, φτάνουν τις 310, ενώ από αυτές για mega yachts μήκους άνω των 30 μέτρων αφορούν το 50% των θέσεων. Παράλληλα, στους χώρους της μαρίνας φιλοξενούνται συνολικά 27 εμπορικοί χώροι.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε ο κ. Κατσικάδης, οι καταβληθέντες φόροι για την εικοσαετία 2003-2023 φτάνουν τα 41,37 εκατ. ευρώ και αφορούν ΦΠΑ, Φόρο Μισθωτών Υπηρεσιών, Φόρο εισοδήματος κτλ.

Παράλληλα τα ενοίκια προς την ΕΤΑΔ για την ίδια περίοδο έχουν ανέλθει σε 106,56 εκατ. ευρώ, ενώ οι καταβολές προς τον Δήμο Παλαιού Φαλήρου (σύμβαση, δημοτικά τέλη) το 1,8 εκατ. ευρώ.

Ο ετήσιος τζίρος της εταιρείας ανέρχεται σε 22 εκατ. ευρώ, οι δαπάνες στην τοπική κοινωνία σε 200 εκατ.  ευρώ περίπου, ενώ η αξία δράσεων κοινωνικής συνεισφοράς σε 1,2 εκατ. ευρώ.

Όπως υπογραμμίζεται, για την εξυπηρέτηση των mega yachts η λιμενολεκάνη φτάνει σε βάθος μέχρι και 16 μέτρα. Έχει προβλεφθεί ενισχυμένη προστασία έναντι των έντονων καιρικών συνθηκών, αλλά και χώρος υψηλής ασφάλειας ISPS, VIP Concierge, ηλεκτροδότηση ανά θέση ελλιμενισμού (από 32 έως 1.200Amps), όπως και παροχή πόσιμου νερού ανά θέση ελλιμενισμού. Παράλληλα προσφέρονται υπηρεσίες ασφαλείας σε 24ωρη βάση.

Όσον αφορά την κίνηση των αυτοκινήτων, έχουν προβλεφθεί και δημιουργηθεί συνολικά 652 θέσεις στάθμευσης για την εξυπηρέτηση του κοινού και των πελατών, με ελεγχόμενη πρόσβαση οχημάτων.

Στις εγκαταστάσεις της μαρίνας υπάρχει σταθμός Πρώτων Βοηθειών με σύγχρονο εξοπλισμό.

Ακόμα, υπάρχει δίκτυο τηλεπικοινωνίας & Internet υψηλής ταχύτητας (ADSL-VDSL) ανά θέση, καθώς και Wi Fi σε  όλη την εγκατάσταση, πεδίο προσγείωσης ελικοπτέρων, σταθμός ανεφοδιασμού καυσίμων, ευκολίες πρόσβασης για ΑΜΕΑ, 24ωρη λειτουργία λιμένα με προσωπικό για πρόσδεση σκάφους και τεχνικής υποστήριξης.

Υπάρχει, τέλος, εγκατεστημένο σύστημα πυρανίχνευσης και πυρόσβεσης σε όλες τις προβλήτες και τις κτιριακές εγκαταστάσεις, καθώς και σκάφος πολλαπλών χρήσεων (Πυροσβεστικό/ ρυμουλκό).