Από την έντυπη έκδοση
Του Λάμπρου Καραγεώργου
[email protected]
Πολύ κοντά στην υπογραφή συμφωνίας με τον ναυπηγικό όμιλο της Νοτίου Κορέας Hyundai Heavy Industries, για τη ναυπήγηση δύο πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG Carriers), βρίσκεται ο Όμιλος Λάτση. Η κίνηση αυτή είχε προαναγγελθεί από τον ίδιο τον κ. Πάρι Κασιδόκωστα Λάτση λίγες ημέρες πριν από τα Ποσειδώνια, όταν μιλώντας στους δημοσιογράφους απάντησε θετικά αναφορικά με την είσοδο του ομίλου στα LNG Carriers σε σχετική ερώτηση της «Ν». Πηγές από την αγορά, που δεν διαψεύδονται αρμοδίως, αναφέρουν ότι ο όμιλος συζητά τη ναυπήγηση δύο πλοίων, αλλά μέχρι στιγμής έχει κλείσει τη χρονοναύλωση μόνο του ενός για πέντε χρόνια με την ολλανδική πολυεθνική Trafigura. Σύμφωνα με το Tradewinds, η οριστική συμφωνία με τα ναυπηγεία θα υπογραφεί όταν κλείσει η ναύλωση και του δεύτερου πλοίου.
Την είσοδο στον κλάδο μεταφοράς LNG είχε προαναγγείλει ο κ. Κασιδόκωστας-Λάτσης μιλώντας τον περασμένο Ιούνιο σε δημοσιογράφους, με την ευκαιρία της διεθνούς έκθεσης Ποσειδώνια 2018, όταν απαντώντας σε σχετική ερώτηση της «Ν» σημείωσε ότι η επέκταση στα LNG Carriers είναι φυσικό να είναι το επόμενο βήμα για τη ναυτιλιακή εταιρεία του ομίλου.
Ολόκληρο το άρθρο στη «Ναυτεμπορική»