Η Ουγγαρία θα δημιουργήσει φράχτη σε τμήμα των συνόρων της με την Κροατία, ανακοίνωσε ο Ούγγρος πρωθυπουργός Βίκτορ Ορμπάν, σε συνέντευξή του στην αυστριακή εφημερίδα Die Presse.
«Αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε φράχτη και στα σύνορα με τη Ρουμανία», ανέφερε ο κ. Ορμπάν.
«Θα δημιουργήσουμε φράχτη και σε τμήμα των συνόρων με την Κροατία», πρόσθεσε.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












