Το Πολεμικό Ναυτικό των ΗΠΑ επιτέθηκε σε εμπορικό πλοίο με ιρανική σημαία χθες Πέμπτη το βράδυ, τραυματίζοντας δέκα ναυτικούς, ενώ πέντε άνθρωποι εξακολουθούν να αγνοούνται, μετέδωσε το ημιεπίσημο πρακτορείο ειδήσεων Mehr του Ιράν.
Η επίθεση, κατά το ίδιο μέσο, φέρεται να συνέβη στα νερά των Στενών του Ορμούζ και της Θάλασσας Μακράν (στο Ομάν).
Κατά την ίδια πηγή, ένα φορτηγό πλοίο χτυπήθηκε και τυλίχτηκε στις φλόγες.
Σύμφωνα με το Mehr, στο φορτηγό πλοίο επέβαιναν συνολικά 15 άτομα. Εξ αυτών, δέκα τραυματίστηκαν και μεταφέρθηκαν σε νοσοκομείο, ενώ ομάδες έρευνας προσπαθούν να εντοπίσουν άλλους πέντε ναυτικούς.
Παρά την κατάπαυση του πυρός που τέθηκε σε ισχύ πριν από έναν μήνα, κατά τη διάρκεια της περασμένης νύχτας το Ιράν και οι ΗΠΑ αντάλλαξαν πυρά.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












