Η Σαουδική Αραβία και το Κουβέιτ ήραν τους περιορισμούς στη χρήση των βάσεων και του εναέριου χώρου από τον στρατό των ΗΠΑ, ανέφερε την Πέμπτη η Wall Street Journal, επικαλούμενη Αμερικανούς και Σαουδάραβες αξιωματούχους.
Σημειώνεται ότι οι περιορισμοί είχαν επιβληθεί μετά την έναρξη μιας επιχείρησης των ΗΠΑ για το άνοιγμα του Στενού του Ορμούζ.
Το Reuters δεν μπόρεσε να επαληθεύσει άμεσα την αναφορά.
Με πληροφορίες από Reuters
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












