O πρόεδρος της Ουκρανίας Βολοντίμιρ Ζελένσκι δήλωσε την Τρίτη ότι η Τουρκία είναι έτοιμη να φιλοξενήσει τον επόμενο γύρο τριμερών ειρηνευτικών συνομιλιών μεταξύ Κιέβου, Μόσχας και Ουάσινγκτον, μετά από συνομιλία που είχε με τον πρόεδρο Ταγίπ Ερντογάν την Τρίτη.
«Ο Πρόεδρος Ερντογάν σημείωσε ότι η Τουρκία είναι έτοιμη να φιλοξενήσει τον επόμενο γύρο συνομιλιών σε τριμερή μορφή. Εκτιμούμε αυτήν την πρωτοβουλία και ελπίζουμε ότι θα αποφέρει αποτελέσματα», έγραψε στο ο Ζελένσκι στο Facebook.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












