Το Σώμα των Φρουρών της Ισλαμικής Επανάστασης του Ιράν προειδοποιεί ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες «δεν θα είναι πλέον ασφαλείς», την τρίτη ημέρα των κοινών αμερικανο-ισραηλινών επιθέσεων κατά της Ισλαμικής Δημοκρατίας.
«Ο εχθρός θα πρέπει να γνωρίζει ότι οι ευτυχισμένες μέρες του τελείωσαν και ότι δεν θα είναι πλέον ασφαλείς πουθενά στον κόσμο, ούτε καν στα ίδια του τα σπίτια», αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Δύναμη Κουντς του IRGC, η οποία επιβλέπει τις ξένες επιχειρήσεις του.
Πηγή: AFP
Μείνετε συντονισμένοι για όλες τις εξελίξεις στο liveblog της Ναυτεμπορικής
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












