Skip to main content

Το Ιράν κατηγορεί τις ΗΠΑ και το Ισραήλ για επίθεση σε πυρηνικό εργοστάσιο στη Νατάνζ

Maxar Technologies/Handout via REUTERS

Ο επικεφαλής της υπηρεσίας του ΟΗΕ δήλωσε ότι δεν υπήρχε «καμία ένδειξη» ότι έχουν πληγεί πυρηνικές εγκαταστάσεις.

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Το Ιράν κατηγόρησε το Ισραήλ και τις Ηνωμένες Πολιτείες ότι επιτέθηκαν στις πυρηνικές εγκαταστάσεις του στη Νατάνζ, έναν από τους κύριους στόχους της προηγούμενης σύγκρουσης μεταξύ των τριών χωρών τον περασμένο Ιούνιο.

«Τα εγκληματικά καθεστώτα των Ηνωμένων Πολιτειών και του Ισραήλ, επιδιώκοντας την επιθετικότητά τους, στοχοποίησαν ξανά τις πυρηνικές εγκαταστάσεις της Νατάνζ το απόγευμα της Κυριακής σε δύο βάναυσες επιθέσεις», ανέφερε ο επικεφαλής ατομικής ενέργειας του Ιράν, Μοχάμεντ Εσλάμι, σε επιστολή του προς την πυρηνική αρχή του ΟΗΕ, την οποία επικαλείται το πρακτορείο ειδήσεων IRNA.

Ο επικεφαλής της υπηρεσίας του ΟΗΕ δήλωσε τη Δευτέρα ότι δεν υπήρχε «καμία ένδειξη» ότι έχουν πληγεί πυρηνικές εγκαταστάσεις.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.