Το Ιράν κατηγόρησε το Ισραήλ και τις Ηνωμένες Πολιτείες ότι επιτέθηκαν στις πυρηνικές εγκαταστάσεις του στη Νατάνζ, έναν από τους κύριους στόχους της προηγούμενης σύγκρουσης μεταξύ των τριών χωρών τον περασμένο Ιούνιο.
«Τα εγκληματικά καθεστώτα των Ηνωμένων Πολιτειών και του Ισραήλ, επιδιώκοντας την επιθετικότητά τους, στοχοποίησαν ξανά τις πυρηνικές εγκαταστάσεις της Νατάνζ το απόγευμα της Κυριακής σε δύο βάναυσες επιθέσεις», ανέφερε ο επικεφαλής ατομικής ενέργειας του Ιράν, Μοχάμεντ Εσλάμι, σε επιστολή του προς την πυρηνική αρχή του ΟΗΕ, την οποία επικαλείται το πρακτορείο ειδήσεων IRNA.
Ο επικεφαλής της υπηρεσίας του ΟΗΕ δήλωσε τη Δευτέρα ότι δεν υπήρχε «καμία ένδειξη» ότι έχουν πληγεί πυρηνικές εγκαταστάσεις.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












