Skip to main content

Η Ινδία καλεί τους πολίτες της να εγκαταλείψουν το Ιράν

«Δεδομένης της εξέλιξης της κατάστασης, οι Ινδοί πολίτες που βρίσκονται αυτήν την στιγμή στο Ιράν καλούνται να εγκαταλείψουν την χώρα»

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Το υπουργείο Εξωτερικών της Ινδίας κάλεσε σήμερα τους Ινδούς πολίτες να εγκαταλείψουν το Ιράν, καθώς η Ουάσινγκτον αυξάνει τη στρατιωτική πίεση επί της Τεχεράνης.

«Δεδομένης της εξέλιξης της κατάστασης στο Ιράν, οι Ινδοί πολίτες που βρίσκονται αυτήν την στιγμή στο Ιράν (…) καλούνται να εγκαταλείψουν την χώρα με όλα τα διαθέσιμα μέσα μεταφοράς, περιλαμβανομένων των αεροπορικών μέσων», αναφέρεται σε μήνυμα της πρεσβείας της Ινδίας στην Τεχεράνη που αναρτήθηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Το υπουργείο Εξωτερικών της Ινδίας εκτιμά ότι περί 10.000 Ινδοί πολίτες ζουν στο Ιράν.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.