Το υπουργείο Εξωτερικών της Ινδίας κάλεσε σήμερα τους Ινδούς πολίτες να εγκαταλείψουν το Ιράν, καθώς η Ουάσινγκτον αυξάνει τη στρατιωτική πίεση επί της Τεχεράνης.
«Δεδομένης της εξέλιξης της κατάστασης στο Ιράν, οι Ινδοί πολίτες που βρίσκονται αυτήν την στιγμή στο Ιράν (…) καλούνται να εγκαταλείψουν την χώρα με όλα τα διαθέσιμα μέσα μεταφοράς, περιλαμβανομένων των αεροπορικών μέσων», αναφέρεται σε μήνυμα της πρεσβείας της Ινδίας στην Τεχεράνη που αναρτήθηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Το υπουργείο Εξωτερικών της Ινδίας εκτιμά ότι περί 10.000 Ινδοί πολίτες ζουν στο Ιράν.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












