Η Ινδία σχεδιάζει να διατηρήσει πολλαπλές πηγές ενεργειακού εφοδιασμού και να τις διαφοροποιήσει όταν χρειάζεται, δήλωσε τη Δευτέρα ο Ινδός υπουργός Εξωτερικών Βίκραμ Μίσρι.
Παράλληλα, όπως είπε, το Νέο Δελχί επιδιώκει να διασφαλίσει ότι οι καταναλωτές λαμβάνουν «επαρκή ενέργεια στη σωστή τιμή μέσω αξιόπιστων και ασφαλών προμηθειών».
Με πληροφορίες από Reuters
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












