Skip to main content

Οι ΗΠΑ καταγγέλλουν τη χρήση πυρηνικής ικανότητας πυραύλου από τη Ρωσία στην Ουκρανία

REUTERS/Valentyn Ogirenko

Η Ουάσινγκτον χαρακτήρισε «επικίνδυνη κλιμάκωση» την εκτόξευση του βαλλιστικού πυραύλου Oreshnik, σε έκτακτη συνεδρίαση του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ.

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Οι Ηνωμένες Πολιτείες καταδίκασαν τη Δευτέρα τη χρήση από τη Ρωσία βαλλιστικού πυραύλου Oreshnik, ικανού να φέρει πυρηνική κεφαλή, στην Ουκρανία, κατά τη διάρκεια έκτακτης συνεδρίασης του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ.

Η Ρωσία χρησιμοποίησε την περασμένη εβδομάδα τον πύραυλο μέσου βεληνεκούς, χωρίς ωστόσο να φέρει πυρηνική κεφαλή. Παρ’ όλα αυτά, η κίνηση αυτή χαρακτηρίστηκε από την Ουάσινγκτον ως «επικίνδυνη και ανεξήγητη κλιμάκωση του πολέμου».

Μιλώντας στο Συμβούλιο Ασφαλείας, η αναπληρώτρια πρέσβης των ΗΠΑ στον ΟΗΕ, Tammy Bruce, δήλωσε ότι η χρήση του συγκεκριμένου πυραύλου «συνιστά μια ακόμη επικίνδυνη και αδικαιολόγητη κλιμάκωση της σύγκρουσης», τη στιγμή που οι Ηνωμένες Πολιτείες συνεργάζονται επειγόντως με το Κίεβο, τους διεθνείς εταίρους τους και τη Μόσχα, με στόχο τον τερματισμό του πολέμου μέσω διαπραγματευτικής λύσης.

Η αμερικανική πλευρά υπογράμμισε ότι τέτοιες ενέργειες αυξάνουν τους κινδύνους αποσταθεροποίησης και δυσχεραίνουν τις προσπάθειες για αποκλιμάκωση και ειρηνευτική διευθέτηση της σύγκρουσης στην Ουκρανία.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.