Μήνυμα προς ΗΠΑ, Ισραήλ και διεθνή κοινότητα έστειλε ο ανώτατος ηγέτης του Ιράν, αγιατολάχ Αλί Χαμενεΐ, με ανάρτησή του στην πλατφόρμα X (πρώην Twitter).
Όπως έγραψε η Ισλαμική Δημοκρατία δεν έβλαψε κανέναν, αλλά δεν πρόκειται να αποδεχθεί επιθετικότητα από οποιονδήποτε, «υπό καμία περίσταση».
«Το Ιράν δεν θα υποκύψει σε καμία επιθετικότητα – αυτή είναι η λογική του ιρανικού έθνους», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Χαμενεΐ, σε μια σπάνια δημόσια τοποθέτηση μετά τα αεροπορικά πλήγματα των ΗΠΑ και την κλιμάκωση της έντασης στη Μέση Ανατολή.
ما تعرّض به کسی نکردیم
و به هیچ وجه تعرّض احدی را هم قبول نمیکنیم
و تسلیم تعرّض هیچ کس نمیشویم؛
این منطق ملّت ایران است.#بشارت_فتح #الله_اکبر pic.twitter.com/gMKCAyf2mc— KHAMENEI.IR | فارسی (@Khamenei_fa) June 23, 2025
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












