Skip to main content

Χαμενεΐ: Δεν βλάψαμε κανέναν, δεν θα υποκύψουμε σε κανέναν

IRNA

«Το Ιράν δεν θα υποκύψει σε καμία επιθετικότητα – αυτή είναι η λογική του ιρανικού έθνους»

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Μήνυμα προς ΗΠΑ, Ισραήλ και διεθνή κοινότητα έστειλε ο ανώτατος ηγέτης του Ιράν, αγιατολάχ Αλί Χαμενεΐ, με ανάρτησή του στην πλατφόρμα X (πρώην Twitter).

Όπως έγραψε η Ισλαμική Δημοκρατία δεν έβλαψε κανέναν, αλλά δεν πρόκειται να αποδεχθεί επιθετικότητα από οποιονδήποτε, «υπό καμία περίσταση».

«Το Ιράν δεν θα υποκύψει σε καμία επιθετικότητα – αυτή είναι η λογική του ιρανικού έθνους», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Χαμενεΐ, σε μια σπάνια δημόσια τοποθέτηση μετά τα αεροπορικά πλήγματα των ΗΠΑ και την κλιμάκωση της έντασης στη Μέση Ανατολή.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.