Skip to main content

Με επτά βομβαρδιστικά B-2 οι αμερικανικές επιδρομές – Πόσες βόμβες «bunker-buster» έπεσαν στο Ιράν

πηγή φωτό. (U.S. Air Force Photo by: Staff Sgt Bennie J. Davis III)

Πόσα βομβαρδιστικά και βόμβες χρησιμοποιήθηκαν στην αμερικανική επίθεση

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Η αμερικανική επιχείρηση με την κωδική ονομασία «Midnight Hammer», όπως ονομάστηκαν οι αμερικανικές επιδρομές εναντίον τριών ιρανικών πυρηνικών εγκαταστάσεων, ήταν η πρώτη φορά που οι ΗΠΑ χρησιμοποίησαν στο πεδίο τις βόμβες τύπου MOP (Massive Ordnance Penetrator), γνωστές ως «bunker-buster».

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Μικτού Επιτελείου των αμερικανικών ενόπλων δυνάμεων στρατηγό Νταν Κέιν, στην αμερικανική επιχείρηση χρησιμοποιήθηκαν:

  • 7 βομβαρδιστικά stealth B-2
  • 14 βόμβες καταστροφής καταφυγίων (bunker-buster bombs,)
  • πάνω από δύο δωδεκάδες πύραυλοι Τόμαχοκ και,
  • πάνω από 125 στρατιωτικά αεροσκάφη

Μείνετε συντονισμένοι για όλες τις εξελίξεις στο liveblog της Ναυτεμπορικής.

Διαβάστε ακόμα:

→ Αποκάλυψη Πενταγώνου: Η επιχείρηση «Midnight Hammer» στο Ιράν και τα βομβαρδιστικά – δόλωμα πάνω από τον Ειρηνικό

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.