Η αμερικανική επιχείρηση με την κωδική ονομασία «Midnight Hammer», όπως ονομάστηκαν οι αμερικανικές επιδρομές εναντίον τριών ιρανικών πυρηνικών εγκαταστάσεων, ήταν η πρώτη φορά που οι ΗΠΑ χρησιμοποίησαν στο πεδίο τις βόμβες τύπου MOP (Massive Ordnance Penetrator), γνωστές ως «bunker-buster».
Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Μικτού Επιτελείου των αμερικανικών ενόπλων δυνάμεων στρατηγό Νταν Κέιν, στην αμερικανική επιχείρηση χρησιμοποιήθηκαν:
- 7 βομβαρδιστικά stealth B-2
- 14 βόμβες καταστροφής καταφυγίων (bunker-buster bombs,)
- πάνω από δύο δωδεκάδες πύραυλοι Τόμαχοκ και,
- πάνω από 125 στρατιωτικά αεροσκάφη
Μείνετε συντονισμένοι για όλες τις εξελίξεις στο liveblog της Ναυτεμπορικής.
Διαβάστε ακόμα:
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












