Ο πρόεδρος της Ουκρανίας Βολοντίμιρ Ζελένσκι συναντήθηκε με τον αντιπρόεδρο των ΗΠΑ Τζέι Ντι Βανς, στο περιθώριο της Διάσκεψης για την Ασφάλεια που διεξάγεται στο Μόναχο, ανακοίνωσε ο εκπρόσωπος του Ουκρανού προέδρου.
«Η συνάντηση μεταξύ του Ουκρανού προέδρου Βολοντίμιρ Ζελένσκι και του Αμερικανού αντιπροέδρου Τζ. Ντ Βανς ξεκίνησε στο Μόναχο», είπε στους δημοσιογράφους ο Σέρχιι Νικιφόροφ.
Πηγή: ΑΜΠΕ
Διαβάστε ακόμη:
→ Μόναχο: «Κατηγορώ» και ειρωνίες Βανς κατά Ευρώπης
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












