Το γραφείο του Ισραηλινού πρωθυπουργού ανακοίνωσε απόψε ότι ο Μπενιαμίν Νετανιάχου προσκλήθηκε να συναντηθεί με τον Αμερικανό πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ στον Λευκό Οίκο στις 4 Φεβρουαρίου.
«Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ προσκάλεσε τον πρωθυπουργό Μπενιαμίν Νετανιάχου σε μια συνάντηση στον Λευκό Οίκο την Τρίτη, 4 Φεβρουαρίου. Ο πρωθυπουργός Νετανιάχου είναι ο πρώτος ξένος ηγέτης που προσκλήθηκε στον Λευκό Οίκο κατά τη δεύτερη θητεία του προέδρου Τραμπ», ανέφερε η ανακοίνωση.
Πηγή: ΑΜΠΕ
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.











