Ο πρώην πρωθυπουργός της Γαλλίας επί προεδρίας Φρανσουά Ολάντ, Μπερνάρ Καζνέβ, συναντήθηκε με τον πρόεδρο του MoDem, Φρανσουά Μπαϊρού, το πρωί της Πέμπτης, πριν ο τελευταίος μεταβεί στο Ηλύσια για γεύμα με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας.
Όπως μεταδίδει η γαλλική εφημερίδα Le Figaro, η συνάντηση πραγματοποιείται καθώς οι δύο άνδρες είναι μεταξύ των ονομάτων που αναφέρονται ως οι πιθανότεροι διάδοχοι του Μισέλ Μπαρνιέ στην πρωθυπουργία.
Με πληροφορίες από Le Figaro
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












