Skip to main content

Γαλλία: Βάζει «όρια» στην προώθηση προϊόντων από τους Influencers

Τι θα απαγορευτεί-«Λουκέτο» σε περίπτωση απάτης.

Δημιουργία νομικού πλαισίου που θα θέτει φραγμούς στους influencers, στην προώθηση επικίνδυνων προϊόντων ή υπηρεσιών, ξεκινώντας από την προώθηση αλκοολούχων ποτών, αθλητικών στοιχημάτων ή χρηματοοικονομικών προϊόντων σχεδιάζει η Γαλλία, όπως δήλωσε σήμερα ο υπουργός Οικονομικών της χώρας, Μπρουνό Λεμέρ.

Επίσης, θα απαγορεύονται αυστηρά οι διαφημίσεις καλλυντικών φαρμάκων ή χειρουργικών επεμβάσεων. Θα προβλέπεται ακόμη πως όταν ένας influencer προβάλλει εικόνες ή βίντεο που έχουν υποστεί διαδικασίες επεξεργασίας θα πρέπει να συνοδεύονται από την ένδειξη: «εικόνες ρετουσαρισμένες».

Προβλέπεται, τέλος, ότι σε περίπτωση απάτης οι influencers ενδέχεται να αντιμετωπίσουν απαγόρευση άσκησης του επαγγέλματος. Μια κύρωση που μπορεί να λάβει τη μορφή διαγραφής -προσωρινής ή οριστικής- των λογαριασμών τους στα κοινωνικά δίκτυα. Υπό την προϋπόθεση βεβαίως ότι το Instagram, το TikTok και άλλες πλατφόρμες που εδρεύουν εκτός Γαλλίας θα συμφωνήσουν να παίξουν το παιχνίδι.