Στο Κίεβο έφτασε η Γερμανίδα υπουργός Εξωτερικών Αναλένα Μπέρμποκ. Πρόκειται για τη δεύτερη επίσκεψή της στην Ουκρανία από την έναρξη της ρωσικής εισβολής στη χώρα στις 24 Φεβρουαρίου.
Όπως δήλωσε η ίδια, η παρουσία της στη χώρα έχει στόχο να δείξει ότι «θα συνεχίσουμε να στεκόμαστε δίπλα στην Ουκρανία για όσο χρειαστεί –με την παράδοση όπλων, καθώς και ανθρωπιστικής και οικονομικής στήριξης».
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












