Skip to main content

Μπάιντεν: Εξακολουθεί να έχει ήπια συμπτώματα Covid-19

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Τζο Μπάιντεν είναι «καλά» και εξακολουθούσε να έχει ήπια συμπτώματα της Covid-19 μέχρι το βράδυ της Πέμπτης (τοπική ώρα), δήλωσε ο συντονιστής ιατρός του Λευκού Οίκου για την πανδημία, Ασίς Τζα.

«Τα συμπτώματα είναι βασικά τα ίδια. Μέχρι τις 10.00 μ.μ… είπε ότι αισθανόταν καλά» είπε σε συνέντευξή του στο CNN, προσθέτοντας πως θα ελέγξει την κατάσταση του προέδρου το πρωί της Παρασκευής.

Ο Λευκός Οίκος ανακοίνωσε χθες πως ο Μπάιντεν βρέθηκε θετικός στην COVID-19, παρουσιάζει ήπια συμπτώματα και θα συνεχίσει να εργάζεται, αλλά σε απομόνωση.

Ο Μπάιντεν, 79 ετών, ο γηραιότερος πρόεδρος που είχαν ποτέ οι Ηνωμένες Πολιτείες, έχει τρεις προγραμματισμένες διαδικτυακές συναντήσεις την Παρασκευή, σύμφωνα με τον Λευκό Οίκο.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.