Skip to main content

Η Gazprom λέει ότι θα συνεχίσει τις εξαγωγές φυσικού αερίου στην Ευρώπη μέσω της Ουκρανίας

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Η ρωσική εταιρεία φυσικού αερίου, Gazprom, ανακοίνωσε σε δελτίο τύπου ότι συνέχισε να προμηθεύει την Ευρώπη με φυσικό αέριο μέσω της Ουκρανίας σύμφωνα με τις απαιτήσεις των Ευρωπαίων πελατών της.

Αυτές οι ανάγκες για τις 17 Απριλίου ανήλθαν σε 57 εκατομμύρια κυβικά μέτρα, πρόσθεσε η Gazprom

Τα αιτήματα τροφοδοσίας διαμορφώθηκαν στα 71,6 εκατομμύρια κυβικά μέτρα για την Παρασκευή από 81,1 εκατομμύρια κυβικά μέτρα την Πέμπτη, αναφέρει το Reuters.

naftemporiki.gr

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.