Τον παλαιότερο πυρηνικό της αντιδραστήρα, Wylfa 1, έκλεισε η Μεγάλη Βρετανία, μετά από 45 χρόνια συνεχούς λειτουργίας, ανακοίνωσε η εταιρεία διαχείρισης Magnox Ltd.
«Ο πυρηνικός σταθμός παραγωγής ενέργειας Wylfa έκλεισε, κλείνοντας τον κύκλο της γενιάς αντιδραστήρων Magnox στο Ηνωμένο Βασίλειο», αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση.
Ο αντιδραστήρας βρισκόταν στην Ουαλία και αρχικώς είχε προγραμματιστεί να κλείσει στο τέλος του Σεπτεμβρίου του 2014.
Είχε ισχύ 490 μεγαβάτ και η λειτουργία του είχε αρχίσει το 1971, δίπλα στον αντιδραστήρα Wylfa 2, ο οποίος έκλεισε οριστικά τον Απρίλιο του 2012.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












