Skip to main content

Η Ουκρανία εγκατέλειψε το καθεστώς ουδετερότητας

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Το κοινοβούλιο της Ουκρανίας ψήφισε να εγκαταλείψει η χώρα το «αδέσμευτο» καθεστώς της και να εργασθεί για την ένταξή της στη συμμαχία του ΝΑΤΟ.

Η σχετική τροπολογία έγινε δεκτή με 303 ψήφους, 77 περισσότερες από τις ελάχιστες που απαιτούνταν για να υιοθετηθεί.

Ο αντιπρόσωπος της Ρωσίας στον Οργανισμό για την Ασφάλεια και τη Συνεργασία στην Ευρώπη (ΟΑΣΕ), Αντρέι Κελίν, δήλωσε ότι η συγκεκριμένη απόφαση θα περιπλέξει περαιτέρω τις σχέσεις Μόσχας – Κιέβου και την κρίση στο εσωτερικό της Ουκρανίας.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.