Skip to main content

Αγιατολάχ Χαμενεΐ: «Σύμβολο τυραννίας η κυβέρνηση των ΗΠΑ» λόγω βασανιστηρίων

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Σε σχόλιο το οποίο αναρτήθηκε σε λογαριασμό στο Twitter, ο οποίος συνδέεται με τον ανώτατο ηγέτη του Ιράν, Αγιατολάχ Αλί Χαμενεΐ, η κυβέρνηση των ΗΠΑ χαρακτηρίζεται «σύμβολο τυραννίας», λόγω των πρόσφατων αποκαλύψεων για τις πρακτικές βασανισμού τις οποίες ακολουθούσε η CIA κατά υπόπτων για τρομοκρατία.

Σε άλλο μήνυμα στον ίδιο λογαριασμό, επισημαίνεται ότι αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίζουν οι μεγάλες δυνάμεις την ανθρωπότητα, ενώ μιλούν για «ανθρώπινα δικαιώματα, δημοκρατία και ελευθερία».

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.