Skip to main content

Άνοιξε η στρόφιγγα του ρωσικού φυσικού αερίου προς την Ουκρανία

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Άνοιξε ξανά η στρόφιγγα του ρωσικού φυσικού αερίου προς την Ουκρανία, μετά από διακοπή έξι μηνών εξαιτίας της διαμάχης Κιέβου – Μόσχας.

Η Gazprom ανακοίνωσε ότι άρχισε και πάλι τις παραδόσεις φυσικού αερίου, μετά τη διακοπή τον Ιούνιο εξαιτίας των μεγάλων οφειλών της ουκρανικής εταιρείας Naftogaz και της άρνησης του Κιέβου να πληρώσει τη νέα αυξημένη τιμή, την οποία του ζητούσαν οι Ρώσοι.

Την επανάληψη των παραδόσεων αερίου είχε κάνει γνωστή νωρίτερα η ουκρανική εταιρεία Ukrtransgaz.

 

 

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.