Skip to main content

Πακιστάν: Τη νάρκωσαν και τη βίασαν ομαδικά μέσα σε κρατικό νοσοκομείο

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Τρεις άνδρες οι οποίοι κατηγορούνται ότι νάρκωσαν και βίασαν ομαδικά γυναίκα ασθενή σε κρατικό νοσοκομείο στην πακιστανική επαρχία Πουντζάμπ συνελήφθησαν την Πέμπτη.

Οι συλληφθέντες είναι υπάλληλοι του υπουργείου Υγείας, ανέφεραν οι αρχές του Πακιστάν.

Η γυναίκα νοσηλευόταν στο ίδρυμα, στην περιοχή Μπουρεγουάλα, μαζί με τον άνδρα της και το νεογέννητο παιδί τους, περιμένοντας να υποβληθεί σε τσεκ απ στις 11 Νοεμβρίου.

Ο σύζυγός της την άφησε μόνη για 15 περίπου λεπτά, ωστόσο όταν επέστρεψε την βρήκε να λείπει, ενώ στο δωμάτιο βρισκόταν το μωρό και η τσάντα της.

Μετά από τρεις ώρες έρευνας, ειδοποίησε την αστυνομία και στη συνέχεια επέστρεψε στο νοσοκομείο.

Σύμφωνα με τη γυναίκα του, την οποία ανακάλυψε αργότερα σε σκοτεινή αίθουσα στο χώρο του ιδρύματος, οι δράστες τη νάρκωσαν με ένεση και στη συνέχεια τη βίασαν ομαδικά.

Ήδη η γυναίκα υποβάλλεται σε εξετάσεις, ενώ θα ληφθεί και δείγμα DNA από τους υπόπτους.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.