Skip to main content

Νέος τοκετός γυναίκας θετικής στον κορωνοϊό SARS-CoV-2 στο «Αττικόν»

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ένα υγιέστατο κοριτσάκι γέννησε σήμερα γυναίκα θετική στον κορωνοϊό SARS-CoV-2, στη Γ’ Μαιευτική και Γυναικολογική Κλινική του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών στο Νοσοκομείο «Αττικόν».

Η γυναίκα είναι 34 ετών, δευτερότοκος, βρισκόταν στην 39η εβδομάδα κύησης και παρακολουθείτο σε ιδιωτικό μαιευτήριο. Η επίτοκος παραπέμφθηκε σήμερα το πρωί στη Γ’ Μαιευτική-Γυναικολογική Κλινική ΕΚΠΑ.

Η 34χρονη είχε υποβληθεί σε έλεγχο για λοίμωξη Covid-19 στις 20 Αυγούστου, λόγω εμπυρέτου του συζύγου της. Ο μοριακός έλεγχος παρέμεινε θετικός για τον κορωνοϊό SARS-CoV-2 μέχρι και τις 7 Σεπτεμβρίου. Έγινε καισαρική τομή επειδή είχε προηγηθεί καισαρική τομή στον προηγούμενο τοκετό. Η μητέρα και το κοριτσάκι, βάρους γέννησης 3.350 γραμμαρίων, είναι σε άριστη κατάσταση.

Η μητέρα μεταφέρθηκε σε θάλαμο αρνητικής πίεσης και το νεογνό στη μονάδα πρόωρων νεογνών για παρακολούθηση.

Πηγή: ΑΜΠΕ

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.