Skip to main content

Αδ. Γεωργιάδης: Μοίρασε γλυκά και αντάλλαξε ευχές με εργαζόμενους του ΕΣΥ και ασθενείς 

EUROKINISSI/Μιχάλης Καραγιάννης

«Λίγη καλή διάθεση και λίγο χαμόγελο πάντα βοηθούν» αναφέρει σε ανάρτησή του ο κ. Γεωργιάδης

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Στο πλευρό εργαζομένων του ΕΣΥ αλλά και ασθενών σε εφημερεύοντα νοσοκομεία βρέθηκε ανήμερα των Χριστουγέννων ο υπουργός Υγείας Αδ. Γεωργιάδης.

Συνοδευόμενος από τον υφυπουργό Μάριο Θεμιστοκλέους και τη Γ.Γ. Λίλιαν Βιλδιρίδου, ο κ. Γεωργιάδης μοίρασε γλυκά και αντάλλαξε ευχές για τις εορτές.

«Ανήμερα Χριστούγεννα με τον Υφυπουργό Μάριο Θεμιστοκλέους και τη Γ.Γ. κ. Λίλιαν Βιλδιρίδου σκεφθήκαμε ότι οι εργαζόμενοι του ΕΣΥ και οι ασθενείς μας που φτάνουν στα επείγοντα τέτοια μέρα θα αισθάνονται μοναξιά. Πήγαμε λοιπόν σε όλες τις εφημερίες μοιράσαμε γλυκά και ανταλλάξαμε ευχές με όλους. Λίγη καλή διάθεση και λίγο χαμόγελο πάντα βοηθούν. Καλά Χριστούγεννα» αναφέρει ο υπουργός σε ανάρτησή του, την οποία συνοδεύει με σχετική βίντεο.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.