Skip to main content

Μαγνησία: Κατέληξε 91χρονη με συμπτώματα γαστρεντερίτιδας στο νοσοκομείο Βόλου

Δεν φαίνεται να συνδέεται η περίπτωση με Στεφανοβίκειο και Ριζόμυλο - Η ανακοίνωση του νοσοκομείου

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Μια 91χρονη γυναίκα κατέληξε στο Νοσοκομείο Βόλου με συμπτώματα γαστρεντερίτιδας.

Η ηλικιωμένη γυναίκα, σύμφωνα με το υπουργείο Υγείας, εισήχθη με σηπτικό σοκ και συμπτώματα γαστρεντερίτιδας στις 18:30 2/6 και απεβίωσε 3/6 4:20 από την περιοχή του Αλμυρού.

Το περιστατικό σημειώθηκε την ώρα που πληθαίνουν τα περιστατικά γαστρεντερίτιδας στην περιοχή και ειδικότερα σε Στεφανοβίκειο και Ριζόμυλο.

Ωστόσο ο θάνατος της ηλικιωμένης δεν φαίνεται να σχετίζεται με την έξαρση σε εκείνες τις περιοχές.

Παρέμβαση Εισαγγελέα για τα κρούσματα γαστρεντερίτιδας στη Μαγνησία

Αναλυτικά η ανακοίνωση από το Υπουργείο Υγείας

«Προσήλθαν στο ΓΝ Βόλου από 27/5/24 – 3/06/24 34 ασθενείς (20 παιδιά και 14 ενήλικες ) με συμπτώματα γαστρεντερίτιδας

Από αυτούς νοσηλεύτηκαν 12 παιδιά  στη παιδιατρική κλινική και 5 ενήλικες (4 στην Β Παθολογική και 1 στη ΜΕΘ)

Σήμερα νοσηλεύονται 8 παιδιά και 3 ενήλικες (2 Β Παθολογική και 1 ΜΕΘ)

Ο ασθενής που νοσηλεύεται στη ΜΕΘ  είναι λόγω Κρανιοεγκεφαλικής Κάκωσης από πτώση λόγω αισθήματος αδυναμίας εξαιτίας της γαστρεντερίτιδας

Επίσης ο ένας ασθενής που νοσηλεύεται στην Β Παθολογική κλινική έχει σαν αιτία εισαγωγής ΑΕΕ – Εγκεφαλικό επεισόδιο

Μια ασθενής που εισήχθη με σηπτικό σοκ και συμπτώματα γαστρεντερίτιδας στις 18:30 2/6 και απεβίωσε 3/6 4:20 από την περιοχή του Αλμυρού/

Τα 7 παιδιά που νοσηλεύονται στην παιδιατρική κλινική έχουν καλή κλινική εικόνα ενώ το 1 που προσήλθε  31/05 σε πιο σοβαρή κατάσταση έχει βελτιωμένη κλινική εικόνα

Από τις 8:00 σήμερα δεν έχουμε κάποιο νέο περιστατικό».

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.