Skip to main content

Τα φάρμακα που αύξησαν τις πωλήσεις τους το 2024

Τα 10 φάρμακα που παρουσίασαν αύξηση πωλήσεων το πρώτο τρίμηνο του 2024 συγκριτικά με το 2023 ανέλυσε το PharmaVoice

Οι μεγαλύτερες φαρμακοβιομηχανίες της παγκόσμιας αγοράς που κατέγραψαν σημαντική ανάπτυξη με συγκεκριμένα σκευάσματα, το τρέχον έτος αυξάνουν και τον ανταγωνισμό σύμφωνα με τους ειδικούς.

  • Πρώτη στη λίστα η Eli Lilly με το σκεύασμα Mounjaro και έσοδα 1ου τριμήνου 2024 στα 1,8 δισ. δολάρια (1ο τρίμηνο 2023: 569 εκατ. δολάρια) και ποσοστό αύξησης που υπολόγισε το PharmaVoice στο 218%.
  • Δεύτερη η Novo Nordisk με το Wegovy και πωλήσεις 1ου τριμήνου 2024 στα 1,4 δισ. δολάρια (1ο τρίμηνο 2023 ήταν 665 εκατ. δολάρια), ποσοστό αύξησης 106%.
  • Ακολουθεί η Johnson & Johnson με το Tecvayli και πωλήσεις 1ου τριμήνου 2024 στα 133 εκατ. δολάρια (1ο τρίμηνο 2023 ήταν 63 εκατ. δολάρια) και ποσοστό αύξησης 111%.
  • Η Merck & Co. με το Vaxneuvance και πωλήσεις 1ου τριμήνου 2024 στα 219 εκατ. δολάρια (1ο τρίμηνο 2023 ήταν 106 εκατ. δολάρια) και ποσοστό αύξησης 106%.
  • Η AbbVie με το Qulipta είχε καθαρά έσοδα 1ου τριμήνου 2024, 131 εκατ. δολάρια (1ου τριμήνου 2023 στα 66 εκατ. δολάρια) και ποσοστό αύξησης 97,7%.
  • Η AstraZeneca με το Saphnelo είχε έσοδα 1ου τριμήνου 2024 στα 91 εκατ. δολάρια (1ο τρίμηνο 2023 ήταν 47 εκατ. δολάρια). Ποσοστό αύξησης 94%.
  • Η Novartis με το Leqvio είχε καθαρές πωλήσεις 1ου τριμήνου 2024 στα 151 εκατομμύρια δολάρια (1ου τριμήνου 2023 στα 64 εκατ. δολάρια) και ποσοστό αύξησης 136%.
  • Η Roche/Genentech με το Vabysmo είχε πωλήσεις 1ου τριμήνου 2024 στα 933 εκατ. δολάρια (1ο τρίμηνο 2023 έφτασε τα 476 εκατ. δολάρια) και ποσοστό αύξησης 108%.
  • Η Amgen με το Evenity είχε πωλήσεις 1ου τριμήνου 2024 στα 342 εκατ. δολάρια (Πωλήσεις 1ου τριμήνου 2023 ήταν 254 εκατ. δολάρια) και το ποσοστό αύξησης 35%.
  • Τέλος, η Pfizer με το Vyndaqel είχε έσοδα 1ου τριμήνου 2024 στο 1,1 δισ. δολάρια (Έσοδα 1ου τριμήνου 2023 ήταν 686 εκατομμύρια δολάρια) και ποσοστό αύξησης 66%.

Όπως αναφέρει το PharmaVoice, η παλιά φρουρά των μπεστ σέλερ των φαρμακευτικών προϊόντων βλέπει περισσότερο ανταγωνισμό, αλλά τα νεότερα φάρμακα που δείχνουν αύξηση πωλήσεων και εσόδων μπορούν να «γεμίσουν» τα ταμεία τα επόμενα χρόνια.

Μοναδικό εμπόδιο μπορεί να σταθεί η αδυναμία των εταιρειών να ανταποκριθούν στην τεράστια ζήτηση.