Skip to main content

 Σκοτ Γκότλιμπ: Η ανοσία της αγέλης ίσως να μην έρθει ποτέ

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Η πραγματική ανοσία της αγέλης, το «τείχος προστασίας» ενάντια στον νέο κορωνοϊό, είναι πιθανό να μην έρθει ποτέ, υποστήριξε ο πρώην επικεφαλής της αμερικανικής Υπηρεσίας Ελέγχου Τροφίμων και Φαρμάκων (FDA), Σκοτ Γκότλιμπ.

Ο Covid-19 «δεν πρόκειται να είναι σαν την ιλαρά ή την ευλογιά οι οποίες κατά κάποιο τρόπο απλώς εξαφανίστηκαν», δήλωσε στο CBS.

Ακόμα, ακόμη και αν ο ιός συνεχίσει να κυκλοφορεί σε χαμηλό επίπεδο, ο εμβολιασμός των ευάλωτων πληθυσμών θα αποτρέψει τις πιο σοβαρές ασθένειες και το θάνατο, εξήγησε ο Γκότλιμπ, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Pfizer.

Πρόσθεσε επίσης ότι παρά τις ανησυχίες για τα πιο μεταδοτικά και πιθανώς περισσότερο θανατηφόρα στελέχη του ιού, οι παραλλαγές του Covid-19 δεν φαίνονται αρκετά διαδεδομένες για να αντιστρέψουν τις πτωτικές τάσεις των κρουσμάτων στις ΗΠΑ.

Με πληροφορίες από Bloomberg

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.