Skip to main content

Α. Συλλιγνάκης στο Naftemporiki TV: «Στην πανδημία και τα lockdowns καταγράφηκαν συναισθήματα που δεν υπήρχαν πριν»

Στην εικόνα ο χάρτης του εγκεφάλου της μύγας φρούτου (πηγή φωτό Johns Hopkins University/University of Cambridge)

O Διευθυντής Λειτουργίας της Feel Therapeutics στο κανάλι της Ναυτεμπορικής

Για την start-up εταιρεία, Feel Therapeutics, που δραστηριοποιείται στο χώρο της ψυχικής υγείας, μίλησε στην εκπομπή «In Business» με τον Ανέστη Ντόκα, ο Διευθυντής Λειτουργίας της εταιρείας, Αλέξανδρος Συλλιγνάκης, στο κανάλι της Ναυτεμπορικής.

Η εταιρεία Feel Therapeutics ιδρύθηκε το 2015 στην Αμερική και το 2018 άνοιξε τη θυγατρική εταιρεία στην Ελλάδα.

«Βγάζουμε ψηφιακούς βιοδείκτες για την ψυχική υγεία, μετράμε συναίσθημα»

Ο κ. Συλλιγνάκης αναφερθείς στον σκοπό λειτουργίας της εταιρίας ανέφερε πως «Σαν εταιρεία αναπτύσσουμε μια πλατφόρμα που συλλέγει δεδομένα από διάφορες πηγές, μέσω ενός wearable που φτιάχνουμε, από βιομετρικά στοιχεία και κάποια δεδομένα από το κινητό του χρήστη», έπειτα εξήγησε λέγοντας ότι «τα επεξεργαζόμαστε και βγάζουμε ψηφιακούς βιοδείκτες για την ψυχική υγεία. Με λίγα λόγια μετράμε συναίσθημα».

Πρόσθεσε επίσης ότι «τα τελευταία 4 χρόνια συνεργαζόμαστε αποκλειστικά με φαρμακευτικές εταιρείες και εταιρείες κλινικών δοκιμών, όπου τρέχουμε διάφορα projects».

«Η ανάπτυξη και η λειτουργία της εταιρείας τρέχει από την Ελλάδα»

Ο Διευθυντής Λειτουργίας της εταιρείας, μεταξύ άλλων, ανέφερε ότι «Με δραστηριότητα σε διάφορες χώρες, στην Αμερική και στην Κίνα όπου παράγεται το wearable, ο περισσότερος κόσμος βρίσκεται στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα, από τους 30 εργαζόμενους που είναι παγκοσμίως οι 25 βρίσκονται στην Ελλάδα και από την χώρα μας τρέχει η ανάπτυξη και η λειτουργία της εταιρείας».

«Στην πανδημία και τα lockdowns καταγράφηκαν συναισθήματα που δεν υπήρχαν πριν»

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας και των lockdowns καταγράφηκαν συναισθήματα που, όπως λέει ο κ. Συλλιγνάκης «δεν υπήρχαν πριν, δεν ήταν αλλαγή στα δεδομένα, ήταν καινούργια συναισθήματα, όπως το αίσθημα της απόγνωσης, που είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον».

Σε σχέση με τη χρηματοδότηση της εταιρείας εξήγησε ότι «συνολικά έχουμε σηκώσει 13 εκατ. δολάρια από τα οποία τα 10 τα έχουμε επενδύσει στην Ελλάδα… και ένα κομμάτι έχει πάει στην Κίνα όπου γίνεται η παραγωγή του wearable».

Ο στόχος της εταιρείας

Τέλος, για τους άμεσους επόμενους στόχους της εταιρείας ο κ Συλλιγνάκης δήλωσε ότι «αυτό που κάνουμε είναι η ανάπτυξη ψηφιακών βιοδεικτών, οι πρώτοι βιοδείκτες ήταν στην κατάθλιψη και την αγχώδη διαταραχή», ενώ πρόσθεσε πως «έχουμε ανακαλύψει ένα καινούριο βιοδείκτη πάνω στο ΔΕΠΥ και έχουμε διάφορες συνεργασίες με πανεπιστήμια και νοσοκομεία τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό και τρέχουμε διάφορα studies σχετικά για την ανάπτυξη αυτών των βιοδεικτώ.

«Παρέχουμε 24 ώρες το 24ωρο ένα monitoring των συναισθημάτων και το feedback που παίρνουμε από τους χρήστες είναι ότι έχουν κάποιο να τους προσέχει φορώντας το wearable στο χέρι τους και όλα αυτά τα δεδομένα τα βλέπει ο ψυχολόγος τους», κατέληξε.