Skip to main content

ΑΔΜΗΕ: Αποκαταστάθηκε το ρεύμα στο 50% των καταναλωτών που είχαν διακοπή το μεσημέρι

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Στην αποκατάσταση της ηλεκτροδότησης στο 50% των καταναλωτών στους οποίους έγινε το μεσημέρι προγραμματισμένη διακοπή ρεύματος προχώρησαν ο ΑΔΜΗΕ και ο ΔΕΔΔΗΕ καθώς το επέτρεψε η κατάσταση του δικτύου και το μέγεθος του φορτίου.

Οι περικοπές προσαρμόζονται ανάλογα με την εξέλιξη της πυρκαγιάς και τις επιπτώσεις στην τροφοδοσία του ΚΥΤ Αγίου Στεφάνου.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.