Skip to main content

Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα: Σε λειτουργία το πρώτο πυρηνικό εργοστάσιο

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα έθεσαν τη λειτουργία την πρώτη μονάδα στο πυρηνικό εργοστάσιο Μπάρακα, όπως ανακοίνωσε σήμερα ο εμίρης του Ντουμπάι σε ανάρτησή του στο Twitter.

«Σήμερα ανακοινώνουμε την επιτυχία των ΗΑΕ στη λειτουργία του πρώτου στον αραβικό κόσμο πυρηνικού ενεργειακού αντιδραστήρα για ειρηνικούς σκοπούς», ανέφερε ο σεΐχης Μοχάμεντ μπιν Ρασίντ αλ-Μακτούμ, προσθέτοντας ότι τα πυρηνικά καύσιμα φορτώθηκαν με επιτυχία στην πρώτη από τις τέσσερις μονάδες.

Πηγές: ΑΜΠΕ, Reuters 

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.