Το Netflix κατέγραψε έσοδα και κέρδη-ρεκόρ για το δεύτερο τρίμηνο, με τα στοιχεία να υποδεικνύουν ότι υπάρχει χώρος για μεγαλύτερη ανάπτυξη για την πλατφόρμα streaming.
Ειδικότερα, τα έσοδα της πλατφόρμας αυξήθηκαν κατά 15,9% σε ετήσια βάση, στα 11,08 δισ. δολάρια, ενώ τα κέρδη αυξήθηκαν κατά 47%, στα 7,19 δολάρια ανά μετοχή. Τα στοιχεία ξεπέρασαν τις προσδοκίες. Οι αναλυτές που συμμετείχαν σε έρευνα του Bloomberg ανέμεναν τριμηνιαία έσοδα 11,06 δισ. δολαρίων και κέρδη 7,09 δολάρια ανά μετοχή.
Η εταιρεία αναθεώρησε επίσης προς τα πάνω την πρόβλεψη εσόδων της για το 2025, στα 44,8 δισ. δολάρια με 45,2 δισ. δολάρια, εν μέρει λόγω της δυναμικής αύξησης των συνδρομητών και της διαφημιστικής της δραστηριότητας. Η αναθεώρηση αυτή αντανακλά, σύμφωνα με το Netflix, την αποδυνάμωση του δολαρίου των ΗΠΑ έναντι άλλων νομισμάτων, καθώς και την «υγιή» αύξηση συνδρομητών και διαφημιστικών εσόδων.
Ο βασιλιάς του streaming
Η Wall Street έχει ανακηρύξει το Netflix τον βασιλιά του streaming. Τα αισιόδοξα νέα για την πλατφόρμα έρχονται αμέσως μετά από κυκλοφορίες σειρών όπως το «Squid Game», του οποίου η τρίτη και τελευταία σεζόν κυκλοφόρησε στα τέλη Ιουνίου. Το Netflix δήλωσε ότι η σεζόν ήταν η πιο δημοφιλής με 122 εκατομμύρια προβολές.
Το Netflix σταμάτησε να δημοσιοποιεί τα στοιχεία για τους συνδρομητές το περασμένο τρίμηνο, γεγονός που καθιστά δύσκολη την εκτίμηση της αύξησης των χρηστών της πλατφόρμας. Πάντως, εκτιμήσεις από την εταιρεία δεδομένων Antenna υποδηλώνουν ότι οι μηνιαίες προσθήκες συνδρομητών του Netflix στις ΗΠΑ έχουν μειωθεί αφού έφτασαν στην κορυφή τους.
Οι αναλυτές επικεντρώνονται στο πώς η πλατφόρμα συνεχίζει να αναπτύσσεται μέσω ζωντανών αθλητικών μεταδόσεων και τηλεοπτικών προγραμμάτων, καθώς και μέσω συνεργασιών με δημιουργούς. Το live περιεχόμενο εξυπηρετεί διπλό σκοπό: να βοηθήσει το Netflix να συνεχίσει να αυξάνει τη βάση των συνδρομητών του και να παρέχει περισσότερες ευκαιρίες για την αναπτυσσόμενη διαφημιστική του δραστηριότητα.
Το Netflix αναμένει ότι τα έσοδα από τις διαφημίσεις του θα διπλασιαστούν φέτος, όπως είχαν αναφέρει προηγουμένως στελέχη της πλατφόρμας στην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του πρώτου τριμήνου. Η εταιρεία σχεδιάζει επίσης να εισαγάγει διαδραστικές διαφημίσεις στο δεύτερο εξάμηνο του 2025, δήλωσε ο συν-διευθύνων σύμβουλος Γκρεγκ Πίτερς στην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της Πέμπτης.