Skip to main content

Πώς ο απλήρωτος λογαριασμός της Tesla και ένα tweet του Μασκ απογείωσαν τις πωλήσεις ενός ζαχαροπλαστείου

Reuters

Ο Μασκ έσπευσε όταν έμαθε τα νέα να καλύψει τον λογαριασμό

Ο φούρνος Giving Pies στο Σαν Φρανσίσκο βρέθηκε με ένα φέσι 2.000 δολαρίων, όταν η Tesla ακύρωσε μία παραγγελία για 4.000 ταρτάκια, λίγες μόλις ώρες πριν από την παράδοση.

Όταν η μικρή επιχείρηση αποφάσισε να διαμαρτυρηθεί για το γεγονός στα social media, αφού είχε ήδη πληρώσει για τα υλικά, ήρθε ένα κύμα συμπαράστασης, αλλά και ένα τσουνάμι… παραγγελιών. Είχε ξαφνικά γίνει viral.

Ο Έλον Μασκ, αμέσως μόλις ενημερώθηκε, διαβεβαίωσε ότι θα καλύψει ο ίδιος το κόστος της παραγγελίας, ενώ κάλεσε την Tesla να προβεί σε νέα παραγγελία.

«Μόλις το άκουσα» έγραψε στο Χ (πρώην Twitter) ανταποκρινόμενος στα νέα για την ακύρωση της τελευταίας στιγμής. «Θα λύσουμε το θέμα με το ζαχαροπλαστείο. Οι άνθρωποι πρέπει πάντα να έχουν εμπιστοσύνη στην Tesla ότι θα κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί».

Αυτή τη φορά, ωστόσο, ήταν η σειρά του ζαχαροπλαστείου να πει «όχι», αφού ήταν τόσες πολλές οι παραγγελίες που είχε αναλάβει, που δεν μπορούσε να ανταποκριθεί σε μία νέα μεγάλη παραγγελία της αυτοκινητοβιομηχανίας.

«Είναι εκπληκτικό. Δεν μπορώ να το πιστέψω» δήλωσε στο NBC η Voahangy Rasetarinera, ιδιοκτήτρια του ζαχαροπλαστείου. «Είμαι τόσο ευγνώμων, είναι υπέροχο, οι άνθρωποι είναι υπέροχοι».