Skip to main content

Netflix: Επιστροφή σε επιδόσεις πανδημίας – Πώς αύξησε τους συνδρομητές

Τα μέτρα που απέδωσαν καρπούς

To Netflix εξασφάλισε 13,1 εκατομμύρια νέους συνδρομητές στους τελευταίους τρεις μήνες του 2023, στο καλύτερο τρίμηνο για την αύξηση της συνδρομητικής βάσης του από την εποχή της πανδημίας.

Η επίδοση ξεπέρασε τις προσδοκίες της Wall Street για 8,91 εκατομμύρια νέους συνδρομητές. Μόνο στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική το Netflix απέκτησε επιπλέον 5 εκατ. πελάτες. Τα έσοδα σκαρφάλωσαν 8,83 δισεκατομμύρια, υπερβαίνοντας επίσης τις προβλέψεις.

Οι μετοχές της Netflix έκαναν άλμα έως και 8,9% στα 535,91 δολάρια στον απόηχο της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων. Τον τελευταίο χρόνο έχουν ενισχυθεί 38%.

Τα μέτρα που απέδωσαν καρπούς

Τι έφερε τη σημαντική αύξηση της συνδρομητικής βάσης; Η επιχείρηση «φρένου» στον διαμοιρασμό των κωδικό, η προώθηση μίας πιο φθηνής (στηριζόμενης με διαφημίσεις) επιλογή και βεβαίως η επιτυχία των προγραμμάτων. Στα μεγάλα hit του περασμένου τριμήνου περιλαμβάνονται το θρίλερ Leave the World Behind και το ντοκιμαντέρ για τον Ντέιβιντ Μπέκαμ.

Όταν το πρώτο εξάμηνο του 2022 η εταιρεία έχασε συνδρομητές, πολλοί θεώρησαν ότι είχε φτάσει στο «ταβάνι» των επιδόσεων και δεν μπορούσε να αναπτυχθεί περαιτέρω. Τα βήματα που έγιναν έκτοτε, ωστόσο, διέψευσαν τους απαισιόδοξους, αποδίδοντας σημαντικούς καρπούς.

Αν και η υπηρεσία με τις διαφημίσεις είχε βραδύ ξεκίνημα, έχει αποκτήσει πια μομέντουμ. Η εταιρεία είπε τον περασμένο μήνα ότι πλέον περισσότεροι από 23 εκατομμύρια συνδρομητές την έχουν επιλέξει.

Η Netflix εμφάνισε καθαρά κέρδη 5,41 δισ. δολαρίων για το σύνολο του 2023 και έκλεισε το έτος με ρευστό 7,1 δισ. δολαρίων.