Skip to main content

Ακόμα και η Zoom καλεί τους εργαζόμενους να επιστρέψουν στο γραφείο

REUTERS/Dado Ruvic/Illustration/File Photo

Η Zoom δεν εξαιρείται από την τάση επιστροφής στο γραφείο που σαρώνει τις εταιρείες τεχνολογίας.

Η Zoom, η εταιρεία που προώθησε την «επανάσταση» της εξ αποστάσεως εργασίας κατά τη διάρκεια της πανδημίας, καλεί τους υπαλλήλους της να επιστρέψουν στο γραφείο.

Σε ανακοίνωσή της, η Zoom δήλωσε ότι επιβάλλει πλέον μια «δομημένη υβριδική προσέγγιση», που σημαίνει ότι οι εργαζόμενοι που ζουν κοντά σε ένα γραφείο «πρέπει να βρίσκονται στο χώρο δύο ημέρες την εβδομάδα», επειδή είναι «πιο αποτελεσματικό» για την υπηρεσία τηλεδιάσκεψης.

«Ως εταιρεία, είμαστε σε καλύτερη θέση να χρησιμοποιούμε τις δικές μας τεχνολογίες, να συνεχίσουμε να καινοτομούμε και να υποστηρίζουμε τους παγκόσμιους πελάτες μας. Θα συνεχίσουμε να αξιοποιούμε ολόκληρη την πλατφόρμα Zoom για να διατηρούμε τους υπαλλήλους μας και τις διασκορπισμένες ομάδες μας συνδεδεμένες και να εργάζονται αποτελεσματικά», δήλωσε η εταιρεία.

Η Zoom δεν εξαιρείται από την τάση επιστροφής στο γραφείο που σαρώνει τις εταιρείες τεχνολογίας. Τους τελευταίους μήνες, η Google, η Amazon και η Salesforce έχουν θεσπίσει παρόμοιες πολιτικές, τερματίζοντας μια προσέγγιση της εποχής Covid που έδινε στους υπαλλήλους μεγαλύτερη ελευθερία να εργάζονται από το σπίτι. Ωστόσο, οι επιχειρήσεις αντιμετώπισαν κάποιες αντιδράσεις από τους εργαζόμενους, αφού οι εργαζόμενοι συνήθισαν σε μεγαλύτερη ευελιξία.

Η Zoom (ZM) αντιμετώπισε τις δικές της δυσκολίες, καθώς η ζήτηση μειώνεται μετά την αύξηση της ζήτησης που προκάλεσε η πανδημία. Τον Φεβρουάριο, η Zoom (ZM) μείωσε περίπου το 15% του προσωπικού της, που αντιστοιχεί σε περίπου 1.300 υπαλλήλους, αφού αναπτύχθηκε πολύ γρήγορα. Τα μέλη της εκτελεστικής ηγετικής ομάδας μείωσαν επίσης τους βασικούς μισθούς τους κατά 20% για το επόμενο οικονομικό έτος και απώλεσαν τα μπόνους τους για το οικονομικό έτος 2023.

Περισσότερο από τις άλλες εταιρείες, η υπηρεσία τηλεδιάσκεψης ήρθε να καθορίσει τις πρώτες ημέρες της πανδημίας, καθώς πολλοί στράφηκαν στην πλατφόρμα της για να συνομιλήσουν μέσω βίντεο με φίλους και συναδέλφους κατά τη διάρκεια των αποκλεισμών. Μέχρι τα μέσα του 2020, η Zoom ανέφερε αλματώδη αύξηση των εσόδων της, η οποία τροφοδοτήθηκε από την έξαρση των επιχειρηματικών πελατών από τις πολλές εταιρείες που αναγκάστηκαν να στραφούν στην εξ αποστάσεως εργασία.

Οι μετοχές της εταιρείας σημείωσαν άνοδο περίπου 4% για το έτος.

Πηγή: CNN