Skip to main content

Η αλυσίδα εστίασης που αποσύρει τις «μαλακές» τηγανιτές της πατάτες κάνοντάς τους… κηδεία

«Οι παλιές πατάτες KFC είναι χάλια», ακούγεται σε βίντεο της εταιρείας που λανσάρει τις νέες τραγανές πατάτες.

Ένα πρωτότυπο τρόπο για να προωθήσει τις νέες τραγανές πατάτες του σκέφτηκε η KFC Canada: παραδέχτηκε ότι οι πατάτες που σέρβιρε μέχρι τώρα δεν ήταν και τόσο καλές και χρησιμοποίησε τα αρνητικά reviews που είχαν δεχθεί οι παλιές «μαλακές» και «λασπωμένες» πατάτες για να προωθήσει τις καινούριες. Δεν έμεινε όμως εκεί καθώς ετοίμασε και κηδεία για τις παλιές πατάτες.

«Οι παλιές πατάτες KFC είναι χάλια», ακούγεται σε βίντεο της εταιρείας. Σε άλλο βίντεο, εμφανίζονται tweets από πελάτες που χαρακτήριζαν τις πατάτες «άγευστες».

Σε δελτίο τύπου που συνόδευε τα βίντεο, η KFC Canada ανέφερε ότι βάζει τέλος στην «εποχή του λασπωμένου τηγανίσματος» με μια νέα συνταγή που παρασκευάζει πατάτες τραγανές και «τολμηρά καρυκευμένες».

Σημειώνεται ότι δεν είναι η πρώτη φορά που η KFC ακολουθεί ένα διαφορετικό μονοπάτι στο μάρκετινγκ. Αντίστοιχη καμπάνια είχαμε δει το 2014 από η βρετανική KFC, το οποίο είχε κυκλοφορήσει διαφημίσεις ενσωματώνοντας tweets που επέκριναν τις πατάτες για να προωθήσει την κυκλοφορία νέων.

Η KFC Canada ανέφερε επίσης ότι έστειλε μια νεκροφόρα με τις παλιές τηγανητές πατάτες σε μερικές από τις πιο πολυσύχναστες περιοχές του Τορόντο. Παράλληλα, θα μεταδώσει σε live-streaming την «κηδεία» την Τρίτη.

KFC Canada

«Γνωρίζαμε ότι οι Καναδοί μισούσαν τις παλιές πατάτες μας και έτσι είδαμε μια ευκαιρία να τους δείξουμε ότι τους ακούμε αλλάζοντας αυτό το στοιχείο στο μενού και λανσάροντας το νέο με διασκεδαστικό τρόπο», δήλωσε ο Azim Akhtar, διευθυντής μάρκετινγκ της KFC Canada.  «Αυτή η χιουμοριστική καμπάνια μας επιτρέπει να παρουσιάσουμε ένα συναρπαστικό νέο προϊόν για το οποίο είμαστε περήφανοι, ενώ παράλληλα υποβαθμίζουμε ένα προϊόν που δεν ήταν τόσο αγαπημένο στους Καναδούς».

Πάντως ορισμένοι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης δεν βρήκαν χιουμοριστική την καμπάνια, και επέκριναν την εκστρατεία μάρκετινγκ χαρακτηρίζοντας την νεκρώσιμη ακολουθία «ασεβή» και «αποκρουστική».

Παράλληλα, έχουν επίσης προβληματιστεί για το αν οι νέες πατάτες έχουν τελικά καλύτερη γεύση. Μερικοί πελάτες ισχυρίζονται ότι είναι πολύ αλμυρές, άλλοι λένε ότι δεν έχουν αρκετά καρυκεύματα και κάποιοι άλλοι πιστεύουν ότι παραμένουν λασπωμένες. Άλλοι, ωστόσο, λένε ότι οι νέες πατάτες είναι μια μεγάλη βελτίωση σε σχέση με τις παλιές.