Skip to main content

Pinkfong: Βλέπει IPO στη Νότια Κορέα η εταιρεία πίσω από το δημοφιλές παιδικό τραγούδι «Baby Shark»

Έχει σχεδόν 16 δισ. views στο YouTube

Το «Baby Shark» δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις καθώς είναι το δημοφιλέστερο παιδικό τραγούδι στο YouTube με σχεδόν 16 δισ. views.

Η νοτιοκορεάτικη εκπαιδευτική εταιρεία που είναι πίσω από το βίντεο του χορευτικού τραγουδιού ονομάζεται Pinkfong και ετοιμάζεται για την εισαγωγή της στο χρηματιστήριο στη Νότια Κορέα, αναφέρει το πρακτορείο Bloomberg.

Η εταιρεία υπέβαλε τα έγγραφα για την αρχική δημόσια προσφορά (IPO) στον δείκτη Kosdaq μικρής κεφαλαιοποίησης την Πέμπτη. Αν και η Pinkfong αρνήθηκε να σχολιάσει το μέγεθος της συμφωνίας, η Korea Economic Daily ανέφερε ότι η εταιρεία πιθανώς θα αποτιμηθεί στα περίπου 700 δισ. γουόν (507 εκατ. δολάρια).

Όταν η Pinkfong από τη Νότια Κορέα κυκλοφόρησε το τραγούδι το 2015, έγινε γρήγορα viral σε παγκόσμιο επίπεδο. Σήμερα, με σχεδόν 16 δισ. προβολές, το κορεάτικο τραγούδι έχει πάνω από 7 δισ. προβολές από το δεύτερο πιο δημοφιλές τραγούδι στο YouTube, το «Despacito» καθώς τα παιδιά σε όλο τον κόσμο συνεχίζουν να παρακολουθούν το βίντεο ασταμάτητα σχεδόν μια δεκαετία μετά την κυκλοφορία του.

Παρόλα αυτά, η Pinkfong δεν έχει καταφέρει να επαναλάβει αυτή την επιτυχία με τα τραγούδια που κυκλοφόρησε στην πορεία, όπως το «Penguin Dance», να συγκεντρώνουν σημαντικά λιγότερες προβολές.

Παράλληλα, προσπαθεί να εκμεταλλευτεί το σουξέ του «Baby Shark». Το 2019, η δημοτικότητα του τραγουδιού οδήγησε σε περιοδεία και μια συλλογή NFTs (ψηφιακά πιστοποιητικά ιδιοκτησίας και αυθεντικότητας, που αντιστοιχούν σε μοναδικά αντικείμενα, ψηφιακά ή και φυσικά) αποτελούμενη από έξι μέρη. Η συλλογή εξαντλήθηκε σε 30 λεπτά τον Δεκέμβριο. Μετά από αυτό η εταιρεία έχει διάφορα σχέδια, όπως μία ταινία με τη Nickelodeon Animation, το λανσάρισμα μη ανταλλάξιμων tokens, η δημιουργία κόμικς και προϊόντων.