«Εργαζόμαστε για μια αποδοτική, εύρυθμη, σύγχρονη, παραγωγική και αμερόληπτη δημόσια δομή που να ανταποκρίνεται στο δημόσιο συμφέρον», δήλωσε η υπουργός Διοικητικής Ανασυγκρότησης Όλγα Γεροβασίλη, υπογραμμίζοντας ότι η πολιτική της κυβέρνησης για το δημόσιο αντιμάχεται την πελατειακή λογική.
Μιλώντας κατά την παρουσίαση από την κυβέρνηση της «Εθνικής Στρατηγικής για τη Διοικητική Μεταρρύθμιση» στο μουσείο Μπενάκη, η κ. Γεροβασίλη σημείωσε ότι προωθείται μια δραστική μετεξέλιξη του Δημοσίου, με γνώμονα:
- την απλούστευση των διαδικασιών, μέσω της αφομοίωσης και λειτουργικής ενσωμάτωσης των παγκόσμιων αλλαγών, ιδίως στον τομέα των νέων τεχνολογιών,
- την ενίσχυση της αποδοτικότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες και τις επιχειρήσεις, μέσω της βέλτιστης διαχείρισης, αξιοποίησης προσόντων και κατανομής του ανθρώπινου δυναμικού της Διοίκησης, και
- την ενίσχυση της Δημοκρατίας, μέσω της θεσμοθέτησης αξιοκρατίας στη στελέχωση, διαφάνειας στη λειτουργία και της επικαιροποίησης της σχέσης κράτους – πολίτη.
naftemporiki.gr
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












