Skip to main content

Μετρό Αθήνας – Γραμμή 4: Η πορεία των έργων – Πού βρίσκονται οι 2 μετροπόντικες

(ΣΩΤΗΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSI)

Εκτιμάται ότι έως το τέλος του 2026 θα είναι έτοιμη η σήραγγα 12,8 χλμ. της γραμμής 4 του μετρό Αθήνας

Το ορόσημο των 3 χιλιομέτρων «έπιασε» η «Αθηνά», ο ένας από τους δύο μετροπόντικες της ΑΒΑΞ που κατασκευάζουν το μεγάλο έργο της γραμμής 4 «Γουδή- Άλσος Βεϊκου» του μετρό της Αθήνας, μήκους 12,8 χιλιομέτρων.

Η γραμμή θα περνά από περιοχές όπως του Ζωγράφου, το Κολωνάκι, τα Εξάρχεια, η Κυψέλη και το Γαλάτσι.

Πέρασε τον σταθμό «Ιλίσια» ο μετροπόντικας «Αθηνά»

Η «Αθηνά», η οποία ξεκίνησε από την Κατεχάκη, έπειτα από τους σταθμούς «Γουδή» και «Ζωγράφου», πριν από λίγες ώρες πέρασε και από τον τρίτο κατά σειρά σταθμό «Ιλίσια», έχοντας αφήσει πίσω της κατασκευασμένη σήραγγα 3 χιλιομέτρων.

Στην «Αθηνά» απομένουν ακόμη δύο χιλιόμετρα, προκειμένου να φτάσει στη διακλάδωση Ευαγγελισμού, όπου θα συναντηθεί με τον δίδυμό της μετροπόντικα, τη «Νίκη», που ακολουθεί αντίθετη πορεία, από το φρέαρ Βεϊκου προς τον Ευαγγελισμό.

Η «Αθηνά», το υψηλής τεχνολογίας TBM της κοινοπραξίας AVAX/GHELLA/ALSTOM, έφτασε πλέον το 60% της αποστολής της και της απομένουν δύο σταθμοί, εκείνοι της «Πανεπιστημιούπολης» και της «Καισαριανής», προκειμένου να φτάσει στον Ευαγγελισμό.

Αφήνει πίσω του τον σταθμό «Γαλάτσι» ο μετροπόντικας «Νίκη»

Με εξίσου εντατικούς ρυθμούς «τρέχει» και ο δεύτερος μετροπόντικας, η «Νίκη» που ήδη έχει κατασκευάσει σήραγγα 1.250 μέτρων. Η «Νίκη», αφού πέρασε τον πρώτο σταθμό, τον σταθμό «Άλος Βεϊκου», σήμερα αφήνει πίσω της και τον σταθμό «Γαλάτσι», με κατεύθυνση τον σταθμό «Ελικώνος».

Εκτιμάται ότι εντός του 2026 η σήραγγα της γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας, μήκους 12,8 χιλιομέτρων θα είναι γεγονός.

Πηγή: ΑΒΑΞ