Skip to main content

Β. Κικίλιας: Έρχεται στοχευμένη προώθηση του «shopping in Greece»

ΠΕΡΙΣΤΕΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ / INTIME NEWS

«Τουρισμός και εμπόριο είναι δύο έννοιες αλληλένδετες»

Τα πολλαπλά οφέλη από τη σύνδεση του εμπορίου με τον τομέα του τουρισμού υπογράμμισε ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας από το βήμα ημερίδας της ΕΣΕΕ.

Σχολιάζοντας τα ευρήματα της έρευνας της ΕΣΕΕ ο κ. Κικίλιας σημείωσε πως ειδικά στην Αθήνα η συνεισφορά των high spenders επισκεπτών, όπως οι Αμερικάνοι, τόνωσαν τον τζίρο των εμπόρων. «Περπάτησα πολλές φορές τις γειτονιές της πρωτεύουσας, το ιστορικό κέντρο προφανώς αλλά και περιοχές που δεν είναι παραδοσιακά τουριστικές. Και ναι, και εκεί μου είπαν για τουρίστες που κατανάλωσαν» είπε.

Εστιάζοντας στην διασύνδεση του εμπορίου με τον τουρισμό ο υπουργός προανήγγειλε ότι ο ΕΟΤ θα προχωρήσει σε ένα Μνημόνιο Συνεργασίας για να προωθήθει στοχευμένα το Shopping in Greece.

Ανέφερε ακόμη πως οι Έλληνες «έχουν το εμπόριο στο DNA τους από τα αρχαία χρόνια ως ένας λαός της θάλασσας» και «έχουν τη φιλοξενία στο αίμα τους για αυτό οι επισκέπτες έρχονται ξανά και ξανά στη χώρα μας».

Επισημαίνοντας τέλος στον ρόλο της ΕΣΕΕ σημείωσε ότι «εκπροσωπεί τη ραχοκοκαλιά της ελληνικής οικονομίας, τη μικρή και μεσαία επιχειρηματικότητα, αυτή που στηρίζει το ελληνικό τουριστικό προϊόν, αυτή που έχει ανάγκη το τουριστικό προϊόν ώστε να συνεχίσει να έχει αυτή τη μοναδική ταυτότητά του και να προσφέρει την ανεπανάληπτη εμπειρία του».