Skip to main content

ΗΠΑ: Με άνοδο έκλεισε η Γουόλ Στριτ

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Μετά από μια δύσκολη εβδομάδα, ανέκαμψε την Παρασκευή το Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, ανακτώντας μέρος των απωλειών του, ιδίως στον τομέα της τεχνολογίας, μολονότι οι ανησυχίες των επενδυτών για τις εμπορικές εντάσεις μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας συνεχίζονται.

Ο βιομηχανικός δείκτης Dow Jones έκλεισε στις 25.339,99 μονάδες, αυξημένος κατά 287,16 μονάδες ή +1,15%.

Ο δείκτης Nasdaq των εταιρειών υψηλής τεχνολογίας κατέγραψε άνοδο 167,83 μονάδων (+2,29%) και έκλεισε στις 7.496,89 μονάδες.

Ο δείκτης Standard & Poor’s 500, που είναι ενδεικτικός της γενικής τάσης, κινήθηκε επίσης ανοδικά και έκλεισε στις 2.767,13 μονάδες, κερδίζοντας 38,76 μονάδες ή +1,42%.

Πηγές: ΑΜΠΕ, Reuters

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.