Skip to main content

Νέα καμπάνια EOT- Mastercard για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού

Με στόχο τις αγορές της Γερμανίας, της Δανίας και της Ολλανδίας δημιουργήθηκε η νέα καμπάνια ανάδειξης του ελληνικού εουρισμού από τον ΕΟΤ και τη Mastercard.  Στόχος της συνεργασίας τους αποτελεί η ανάδειξη της Ελλάδας ως κορυφαίου ταξιδιωτικού προορισμού. 

Η καμπάνια επικοινωνίας,θα διαρκέσει από τις 10 Ιουλίου έως και τις 30 Σεπτεμβρίου.  

Για την επιτυχημένη στόχευση της καμπάνιας στις παραπάνω αγορές, χρησιμοποιήθηκαν μία σειρά από εργαλεία της Mastercard,  τα οποία, μέσα από την ανάλυση και επεξεργασία δεδομένων, παρέχουν ένα μεγάλο εύρος πολύτιμων πληροφοριών που αφορούν σε ταξιδιωτικές συνήθεις και ενδιαφέροντα των κοινών-στόχος της καμπάνιας.

Κεντρικό όχημα της καμπάνιας αποτελεί και αυτή τη φορά η ειδικά διαμορφωμένη πλατφόρμα https://visitgreekdestinations.com/, μέσα από την οποία οι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν προτάσεις προορισμών και εμπειριών σε όλη την Ελλάδα, για όλη τη διάρκεια του χρόνου, ενώ διαθέτει αποκλειστικά πακέτα προσφορών και προνομίων για κατόχους καρτών Mastercard®, για τη μετακίνηση και τη διαμονή τους. Μέσα από την ίδια πλατφόρμα οι επισκέπτες έχουν άμεση πρόσβαση και στην πλατφόρμα της Mastercard, «Priceless Cities» ώστε να μπορούν να επιλέξουν μέσα από μία σειρά ανεκτίμητων εμπειριών αποκλειστικά για τους κατόχους Mastercard, ειδικά σχεδιασμένων για να φέρουν ακόμα πιο κοντά τον επισκέπτη με τη χώρα μας. Παράλληλα, η πλατφόρμα λειτουργεί και ως κόμβος, παρέχοντας στους επισκέπτες τη δυνατότητα να αποκτήσουν εύκολα τη νέα mobile εφαρμογή Visit Greece, που δημιουργήθηκε από τον ΕΟΤ και αποτελεί την επίσημη τουριστική εφαρμογή της χώρας.

Τέλος, για την επιτυχημένη επικοινωνία της καμπάνιας στους επισκέπτες της χώρας μας, τα επικοινωνιακά υλικά της καμπάνιας αναπτύχθηκαν στην αγγλική και στη γερμανική γλώσσα.  

Η νέα καμπάνια, όπως και η προηγούμενη, αξιοποιεί όλα τα σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία για τη προώθηση των εμπειριών και των τουριστικών δραστηριοτήτων, μέσα από επιλεγμένα κανάλια όπως Programmatic Display, Google search, Native ads και κοινωνικά δίκτυα.