Του Φάνη Ζώη
[email protected]
Η Rail Cargo Logistics Goldair με πολυσέλιδη καταγγελία, που κατέθεσε στην Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων κατηγορεί την εταιρεία των ιταλικών σιδηροδρόμων ΤΡΑΙΝΟΣΕ ότι κλείνει την ήδη απελευθερωμένη αγορά του σιδηροδρόμου. Συγκεκριμένα στην καταγγελία γίνεται λόγος για κατάχρηση της δεσπόζουσας θέσης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην αγορά, αλλά και για αθέμιτο ανταγωνισμό που στην πράξη παραβιάζει τους κανόνες ίσης μεταχείρισης και κρατά κλειστή την αγορά σιδηροδρόμου.
Όπως γράφει σήμερα η Ναυτεμπορική η Rail Cargo Logistics (της οποίας μέτοχοι με ποσοστό 49% είναι η αυστριακή εταιρεία με την επωνυμία Rail Cargo Logistics – Austria GmBH και με 51% η Goldair Cargo A.E.) καταφέρεται εναντίον της τιμολογιακής πολιτικής που ασκεί η ΕΕΣΣΤΥ (εταιρεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ) στη συντήρηση του τροχαίου υλικού της. Υποστηρίζει ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εφαρμόζει ακριβότερες χρεώσεις, με αποτέλεσμα η συντήρηση μηχανών και τρένων της Rail Cargo Logistics κοστίζει ακριβότερα κατά 400% από της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, προσδίδοντας στη δεύτερη ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Σημειώνεται ότι η Rail Cargo Logistics ανταγωνίζεται στις σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Ταυτόχρονα, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ απέκτησε πρόσφατα την ΕΕΣΣΤΥ, η οποία παρέχει υπηρεσίες συντήρησης σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού, την οποία στο τέλος του 2019 και απορρόφησε.
Το naftemporiki.gr παρουσιάζει ολόκληρη την καταγγελία των 28 σελίδων στο συνημμένο έγγραφο, που ακολουθεί.
Σύντομα η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) σε συνεργασία με την Επιτροπή Ανταγωνισμού αναμένεται να εκδώσει δεσμευτικές αποφάσεις.
naftemporiki.gr